mom073 Sağ kasıkta agri var sanki bacağımı gerdirmişim gibi..Birden bire neden böyle oldu anlamadim tuvalete oturunca da agriyor?
Birkuzucukbeklerken mom073 bende de oluyor doktorum bağlar esnediği karın cevren genişlediği için oluyor normal dedi tabi benim bebeğim büyük canım 30+4 deyim ben
mutlulugunadi_bahar Merhaba… bu sağ taraf ağrısı bağların genişlemesinden oluyor. Doktorum öyle demişti. Tabi farklı bi ağrı mi bilmiyorum ama benimde olmuştu