Yaren_derin Bugün organ taramam vardı 22+0 olduk . Gittim ve herşey yolunda dedi sadece bebeğin üst dudak normale göre büyük dedi ve buda yarık dudak olma ihtimali varmış ,ilk bebeğim çok üzüldüm ama buna şükür Böyle bi durumla karşılaşan var mı ?
EmanetSahibi Olsun canım Allah başka dert keder vermesin hayırlısıyla doğsun Hem orda görülenler her zaman çıkmıyor Benim kardeşim için de down sendromlu kafası büyük falan demişlerdi ama hiç de öyle olmadı Aslan gibi doğdu 😊