Merhaba arkadaşlar bugün acile gittim kontrol yaptırmaya nstde sancılarım çıktı 80 civarlarında sonra açılmama bakıldı doktor kendisi yaptı ve baya bi karıştırdı orayı acıdı geçen hafta yapıldığında bu kadar acımamıştı parmak ucu kadar açılma varmış doktor hafif kanama olabilir korkma dedi eve geldim hafif kanamam oldu çatı muayenesinden sanırım bu seferki baya acıdı geçen gittiğimde de(37+0) 80 civarıydı sancılar ama açılma yoktu