Happykariner Ben ilk klomeni kullandım 2 hafta sonra falan ultrasonla baktı tamam artık yapacak bir şey yok 3 ay gelme dedi ben tutmadığını düşündüm öyle diyince. Sonra gecikince 3. Gün test yaptım ama eşimin de benim de hiç ümidimiz yoktu. Ben testi yapıp bakmadım bile tek çıkacak diye kahvaltıyı hazırladım falan sonra aklıma geldi bir bakayım dedim net 2 çizgi. Eşim inanamadı hemen hastaneye git dedi. Doktorum 3 ay gelme demedim mi niye geldin dedi hamileyim 3 aylık olunca mı geleyim demiştim.😄 kadın benden çok sevinmişti kan sonucunu bekleyemeyip ultrasonla baktı hemen. Şimdi 24 haftalık olduk. İnşallah size de bayram hediyesi gelir😊