Tusami https://resimyukle.io/r/nHkdOVyv4d https://resimyukle.io/r/9h17AvFELb akşam 19 da Awox marka erken gebelik testi yaptım çok az miktar bir idrarla, adete 4 gün var..eğip bükünce gölge pembe görüyorum yada görmek istiyorum bilmiyorum 😢bu fotoğraflara gölge fln yapabilen biri varsa yaparsa çok sevinirim.. gerçekten anlamıyorum sürekli akıntım var, yumurtlama olan taraftan sürekli saplanan bir kasık ağrım var ve bınların hiç biri adetimden önce olmaz ve kaşıkta ki ağrım aynı en son kaybettiğim hamileliğimde ki gibi .. ağlamaktan içim dışıma çıktı neden böyle oldu…
Babymee Tusami üzerinden çok geçmemiş canım. Birkaç gün sonra tekrar et. Ben birşey göremedim. İnşallah hayırlı haberler alırsın
Tusami Babymoomy erken gebelik testi üzerinde gün belirtmemiş 🤷♀️Sabah değil akşam yaptım diye mi az miktar idrarla yaptım diye mi bilmiyorum…yumurtlama üzerinden 10 gün geçti 1 Temmuz daydı…erken test olmasa çıkmadı derdim Awox diye bir marka🤷♀️🤦🏻♀️
Babymoomy Tusami anlıyorum seni canım ben 2gebeliğimde de gece vakti test yaptım pozitif çıktı bende fark etmedi sabah akşam olarak,Adetin geçsin. 3-4gün belki de 1hafta geçsin beklenmez döllenme de olabilir teste hemen yansımaz
Selin12- Tusami sabah akşam fark etmiyor bence bir kaç gün daha bekle tekrar dene şuan negatif gözüküyor malesef
Tusami nevamm1 çok teşekkür ederim 🙏ben hayal görüyor da olabilirim göz yanılsaması olabilir resmen şaşı bakıyorum artık teste🤦🏻♀️
nevamm1 Tusami bende yaşadım aynılarını onun için çok iyi anlıyorum Allah’ım sana ve tüm isteyenlere tez zamanda nasip etsin inşallah 🙏❤️
Canannakdeniz Tusami biz görmek istediğimiz için görüyoruz canım o çizgiyi ben test yaptığımızda görürdüm öyle senin gibi sorardım yok derlerdi ama bana var gibi gözükürdü bak şimdi hamileyim 18 haftalik sakın ümidini kaybetme sabır et rabbim sanada nasip eder inşallah en kısa sürede hayırlısıyla erken yapmışta olabilirsin bi kaç gün sonra tekrarla için rahat etsin canım benim 😘🙏🥰
Babymee Tusami çıkar inşallah. Erken davranmışsın. Bir de erken gebelik testine fazla para vermene gerek yok. Zamanında yaparsan kaset tipi testlerde de çıkıyor zaten.
Adalina09 Tusami valla bı bakıyorum görünüyor bı bakıyorum görünmüyor bende anlayamadım 10 dakika inceledim yani eğer göz yanılması değilse çok az silik bir çizgi var
Tusami Adalina09 ciddi misin 😦 bir tek sen gördün 🙏olabilir mi ya?? Ben eğdim büktüm göz yanılması mı anlamadım 🤷♀️
Tusami Babymee işte erken öğrenelim dedik böyle oldu☹️Şu an ne yapacağımı bilmiyorum 😞ne zaman test yapsam hangisini yapsam 🤦🏻♀️Kürtajın üstüne bu çok fazla geldi..
Babymee Tusami Biraz zamana bırak derim.. ben 1.5 yıl bekledim. O süre zarfında artık test bile yapmıyordum. Rabbim en hayırlı zamanda nasip eder inşallah ♥️
Tusami Babymee belki de.. çok şükür bir kızım var 7 yaşında 🙏 çokta bekleyemem yaş 37! Bir kürtaj geçirdim geçen ay, boş gebelik oldu, geçen hafta doktorum baktı ultrason ile herşey normal dedi..kızım çok istiyor kardeşi olsun, her gün soruyor bana.. 😞
Tusami Babymee https://resimyukle.io/r/6OpsB9PNiJ @Adalina09 rengi koyulttum bir ben mi görüyorum incecik .. gözüm mü yanılıyor??