24+1 . Haftamız gün içinde gobegımın altına doğtu kısa süreli sancılarım oluyo adet sancısı tarzında doktorum önceki haftalarda sordugumda dinlendiğinde geçiyorsa sıkıntı yok demişti ama ben korkuyorum ister istemez yaşayan var mı böyle ağrı ayrıca plesenta previa totalis durumu da var