Hamilebirisi_ Bebeğimin hareketlerini son bir saattir çok fazla hissetmeye başladım. Normalde son haftalarım olduğu için çok ara ara hissediyordum ama şu an çok farklı. 39+5 teyiz. Bu bir doğum belirtisi mi?