Meyraza 39 haftalık hamileyim bugünden beri çok ağrım var belim çok ağrıyor hiç kesilmedi doğum belirtisiil mıdır
Llkk Meyraza hemen Dr ara ben suni sancı çektiğimde sadece belimde ağrı vardı doğumu başlatmak için çok fena bir ağrı normal bir ağrı değil drunuzu arayın kesin bilgi verin bilgilendirsin sizi. Erkek bebek bel ağrısı yapar derler
2bebekbirana Meyraza Benim de geceden beri düzensiz aralıklarla sancım geliyor ama gerçek mi anlayamıyorum nedense. Ama sancı olsa kaşıklardan bele vurur sadece belin agiriyorsa sancı değildir.
Meyraza Llkk Benim kız ama belim çok ağrıyor hiç geçmedi bugün yatıyorum olmuyor kalkıyorum olmuyor sürekli sancı var belimde