Merhaba arkadaşlar ben daha önce 2 kez tup bebek yaptım tutmadi o arada 1 kere rahim filmi çekildim Kasım ayında hamile kaldim supriz oldu kendiliğinden geldi bebegim ama 7
Haftada kalbi durdu kürtaj oldum şimdi dr yine rahim filmi istedi hersye para vermekten tükendim sizce rahim de tıkanıklık varsa başka ne yapabilirim yasim 39 lütfen yardim edin 😔