Gulsennrgz bebeğim için 1 tane 5li aldım içine iç zibin battaniye 1tane bez koydum onu hensireye verilecek ayrıca 1 tane 5li battaniye ic zibin ,1 2 tane çorap 1 tane ikili alt üst takım 1 tane de citcitki badi 10 tane bez ne olur olmaz diye emzik küçük boy biberon koydum kendim için uzun gecelik 1 tane alt 1 tane alt üst gecelik ıslak mendil terlik başörtü çorap havlu peçete depend göğüs pedi iki üç tane alt üst iç çamaşırı göğüslerin göğüs ucu ben öyle oda süslemesi gibi şeyler yapmayacağım benim burda kimse hastaneye gelmez