Kızlar merhama ben medilife hastanesinde baya bi dr gezdim ilk once ilk hamile kaldim gittim filiz hanim vardi bosta fakat olumsuz binsekilde ayrildim iyi bir dr ama ben daha cok güler yüzlü pozitif dr aradim sonra bi ailemden birisi selda hanimda dogum yapti bi gitmek istedim ama ful randevusu sonrada yok dedim sonuçta benim icin ful olmasi değil ilgilenmesi lazim Zeynep bedai hocaya ordaki sekreterle konuştum iyi oldugunu duydum bende bir hemşireyim arastirdim okadar memnunumki 14 haftalikken ona gidiyordum simdi 31 haftadayim insallah ona nasip olur doğumum cok tatlı okadar guler yuzlu pozitifki bazen iyiki diyorum gönül rahatlığıyla tavsiye ederim 😘🙏