Mutlaka kan testi de yaptırın , idrardaki enfeksiyon kana geçince cok daha zor bi süreç yaşıyorsunuz..
Çok az miktarda idrarımda enfeksiyonum vardı ama 6 .ayımda yüksek ateş ,kusma ve sağ böbrek büyümesiyle birlikte gelen şiddetli (lafın gelişi değil ciddi ciddi kötü bir ağrı)ağrıyla kanıma bakıyorlar ve çok yüksek kanda enfeksiyon cıkıyor ve yaklaşık 10 gün hastamede yattım.. ilk üç gün ateşim düşmedi .. hergün serum ,agrı kesiciler , takviyeler.. böbreğimdeki büyümede enfeksiyondan dolayı damarlarım tıkanmış bu yüzdenmiş, genel anesteziyle stent takıldı böbreğime .. ÇOK ÇOK KÖTü bi süreç geçirdim bu yüzden diyorum ki kesinlikle ihmal etmeyin.. hemen kanınıza da baktırın idrardaki enfeksiyonu az da olsa hafife almayın derim..