Cuma günü kan sonucu için gittim nst istedi doktor sonra nst de kalp atışları hızlı çıktı nst ye bağlayan kişi bugün az su içtiysen olabilir dedi doktor tekrar nst istedi ve sonra birdaha istedi yatış demişti ben evde çocuklarım var deyince 3. Nst biraz düzelmiş bebeğin hareketlerinde azalma olursa gel dedi ve bebeğin hareketleri önceki gibi değil azalma var gibi yada bana öyle geliyor aynı durumla karşılaşan varmı ne yapmalıyım