essyagiz Merhabalar, Koç Üni. hast. Ebru Çelik’ten detaylı ultrason için randevu aldım. Bebeğimin plesentası rahim girişini kapadığı için riskli gebeliğim olabilir.. İyi bir doktora gitmelisin dedi kadın doğumcum önerdi. Gidip memnun kalan veya aksi bir sorun çıkan oldu mu ? ☺️
[silindi] essyagiz ben gitmiştim. Detaylı ultrason için kendi doktorum önermişti. Ben çok memnun kalmıştım çok detaylı bakmıştı çok iyi bi doktor
Demet333 [silindi] Aleyna hanım detaylıca anlatıyor mu? Yani neşesi yerinde bir doktor mu bazıları işi çok ciddiye alması gerektiği için az konuşuyor ve moral veren bir yaklalşımda bulunamıyor. Ebru hoca bu konuda nasıl?
[silindi] Demet333 merhaba yeni gördüm yorumunuzu. Ben çok memnun kaldım ve neşesi yerinde bir doktor