Devlet hastahanesinden giriş yaptım muayne oldum bana bi kağıda yazdım doğumhaneye gitmemi söyledi eczaneden alıp ordan yaptırırsın dedi gittim oradaki ebe bizde yok iğne senin alman gerekiyor dedi ama ben daha önce ücretsiz vuruldum dedim yatış gösterin öyle ücretsiz vurulayım hayır öyle olmuyor sen alacaksın falan yapmadılar devlette vurulanlar nasık yaptınız iğne pahalı bir iğne sonuçta