Merarr haftadayım fakat özellikle son iki haftadır çok yorgun hissediyorum hareket etmeyi geçtim oturmak bile yoruyor hep yan yatış pozisyonundayım. Fakat bir kaç hafta sonra girmem gereken önemli bir sınavım var ve online değil. Nasıl dayanacağım bilmiyorum tavsiyesi olan varsa memnun olurum.
Birpapatya4 36 bende aynı şekil doktor yükselmediği sürece sorun yok diyor ama rahatsız ediyor beni sürekli baş dönmesi hali