Aysel2121 Afedersiniz özel biraz ama merak ettim Göğüs ucunda iltihap mı süt mü geldi kurudu bilmıyorum ama bıgun fark ettim de tam ucunda vardı elimle almaya çalıştım parça halindeydi süt gelen yerde bunu yaşayan varmı 10+4 teyim şuan normal mi
Umay21_ Aysel2121 merhaba ben 22 haftalık hamileyim benim göğüsucumda iltihap gibi oldu kurudu çatladı değişik bişey oldu
Birpapatya4 Aysel2121 sarı bi kabuksa süt oluyor ama erken gibi geldi sanki. Koku kaşıntı acı varmı 2 gebeliğimde de 25 30 haftadan sonra ucunda sarı kabuklar oldu süt geliyor ve kuruyor orda kabuk ondan kaynaklıyor ama sütse tabi
Happy-41 Umay21_ bende geçen kontrolünde sordum normal dedi doktor hem çatladı bezeler oluştu hemde akıntı mi sutmu bi sıvı geliyor .
Aysel2121 Birpapatya4 sarı degildi beyazdı nasıl dıyım bilemedim şimdi elimle almaya çalıştım ucundan biraz zor oldu içinde de vardı cünkü
Aysel2121 İşte.ben de anlam veremedim sütmü degilmi dıye Çarşamba doktoruma gidecem ozamn sorarım bende