Dnz_23 Kızlar herkes kan sulandırıcı iğne için göbek deliğinden 4 5 cm uzaklıkta diyo ama bazen 6 7 cm oluyordur çünkü morarıyo beze oluyo filan denk getiremiyorum bu cm in önemi var mı yaa
SusamTanecigi Dnz_23 en az iki parmak sağı solu olduktan sonra önemli değil üst üste gelmesin acıyor çok sonrasında
07vefa42 Dnz_23 yok degil bnde kullaniyorum eger cok morluk varsa bacak ve kollara gecin göbek dinlensin sonrada tekrar göbeğe devam edersiniz
Mavis40 Dnz_23 bende 8 aydr kullanyrm canım son gnlerm su an 39.haftamdym benmde morluklar bezeler olusuyor ben bu hafta oldu gobek dısında hıcbr yerden vurulmadm en rahatı gobek beze olsa bile bttıgı noktaya vuruyrm brsey olmuyor…
Happy-41 Dnz_23 benimde bu hafta iğneyi çıkardıktan sonra bayağı kanıyor neden olabilir acaba bir bilgisi olan var mı.
marbling10 Dnz_23 parmağınızda sıkıştırıp vuruyorsunuz değil mi? Morarma ve beze oluşumu normal değil yanlış vuruyor olabilirsiniz. Cm önemli değil ama vurana kadar sıkıştırdığınız yeri bırakmayın ve ilavı yavaş enjekte edin
Ysmn029 Dnz_23 sanırım yok canım doktorum benim se göbeğimi gördü morarmıştı karın boşluğumuz var ya böbreklere doğru oralardan da yapabilirsin dedi ama ben denemedim bacağa kola geçtim