depsizoo yani mesela ben kendimden örnek vereyim 24 gün oldu doğum yapalı 😊
Bebegim 37 +4de 3.200 dedi kilosuna doktor su anlık gayet güzel hatta 40 i beklerse 4 u geçer o zaman sezeryan olur dedi..
O gün nstde sancim çıktı 1 2 tane ve 2 cm acilmam vardi.. doktoe kilosuda güzel.gelisimide falan gayet iyi zaten ilk norml dogum olmuş bunuda suni ile başlatalım dedi o şekilde dogumu başlattı 🤗
Eğer norml doğuma yeterli ise kilo açılma olunca 37 den sonra suni ile dogumu baslatmayi
Yada sezeryan olacaksan sezeryan için gün vermeyi teklif ediyor doktor 🤗