Bende şurada bekliyim🙊 her açılan beşik postlarina yazıyorum henüz net karara varamadım karyola beşik mi yoksa park beşik mi henüz oda yapmiycam yatak odasında olucak ilk çocuk olduğu içinde de görüntü açısından ben karyola istiyorum ama kimse tavsiye etmiyor sizler ne düşünüyorsunuz 🌸