Emili06
Öncelikle bütün anne adaylarına şimdiden evlatlarını sağ salim kucaklarına almayı nasip etsin rabbim bu benim ikinci anne oluşum 3 yaşındaki oğlumdan sonra tekrar bebek kokusunu içime çekmek anlatılmaz bi duygu aslında zorlu bi süreçti biraz çift yumurta ikizlerine hamile olduğumu öğrendim ki bu benim ve eşim için inanılmaz bi müjdeydi fakat aynı gün kalbinin durduğunu da söylediği an doktor inanmayıp başka doktora hatta hastaneye gittik dha snra kafa karıştıran bir okdarda düşündüren süreç başladı acaba öbür bebeğe zarar verirmi içimde durduğu sürece acaba beni zehirler mi diye fakat çok şükür olumsuz bi durum yaşamadım fakat dünyaya tek başına kardeşi Melek olarak dünyaya geldi oğlum spinal anestezi ile devlet hastanesinde doğum yaptım genel anestezi ile ilk oğlum dünyaya gelmişti spinal mi genel mi derseniz bebeğin doğduğunu görmek ayık olmak isterseniz tabi ki spinal ama bu doğum benim için daha zor şuan 5.günümdeyim hala şiddetli miğren ağrısı gibi baş ağrısı hayatımı olumsuz etkiliyor öbür oğluma pek zaman ayıramıyorum doktorum parol yazdı ama hiç bir faydası yok sabredicem artık annelik kolay değil kısacası lafı fazla uzatmadan herkese hayırlı doğumlar diliyorum benim gibi lohusa annelerede sabırlar diliyorum allah yardımcımız olsun 🤗