Edibeda hemüz doğum yapmadım ama bi kaç kez kullandım yeğenimle. Memnun kaldım. Rahat 2-3 çocuk büyütür sağlamlık konusunda. Sürümü de rahat. Ama benim için en önemlisi bagaja sığması ve tek başıma katlayıp kaldırabilmemdi. Gerisi önemli değil dedim. Ve rahatlıkla kullanırım. Tekerler küçük olduğu için çok yer kaplamıyo. Hafifte.