Gams Arkadaşlar merhaba, suyu fazla olan var mi? Doktorunuz neler önerd, ya da riskli bi durum mudur? Yaşayanlar tecrübelerini paylaşabilir mi lütfen 🙏
ruyyyyyaaaaaaaa Gams benim de suyum fazla şeker den olabilir dedi test yaptık şükür şeker yoktu erken doğuma neden olabilir dedi şuan 33 hafta dayım
Esrglr Gams benimde ilk başlarda fazlaydı. Hazır içecekler şekerli olduğu için yapar dedi. Sonra normale döndü.
1234momsss Gams benimde sinirdaydi suyun fazla dedi 20 . Haftada ama ilaç felan vermedi. Şeker testi yaptık şekerde çıkmadı suan 34 haftaligiz kendiliğinden normale dönmüş hamur işlerinden tatlilardan uzak durmaya calis normale döner canım
Happygril Gams benimde gecenhafta suyum fazla çıktı 34+4 de şeker yüklemesi de şekerin çıkmadı doktor karpuz hamur işi yeme düzene girer dedi bende dikkat ediyorum bakalım ne olacak erken doğum olur falan demedi ama bana
Gams ruyyyyyaaaaaaaa Ebrucukm Bi ilac tedavi vs basladiniz mi yoksa sadece sık kontrolle gozetim altinda misiniz
ruyyyyyaaaaaaaa Gams hayır bi tedavi başlamadım bildiğim kadarı ile tedavi edilmiyor sadece kontrol altında 27 haftamda belli oldu
Gams ruyyyyyaaaaaaaa anladim canm, insallah erken dogum olmaz bebişler saglikla zamaninda gelirler. cevaplar icin de ayrica cok cok tesekkur ederim .