Febrarss Arkadaşlar 8 haftalık oldum doktor hala kalp sesi duyulmaz dedi, siz kaçıncı hafta da duydunuz bir de düşük riskim var çok fazla endişeleniyorum 😢
zehranurr Febrarss sizi endişe içine sokmak istemem ama ben 8+2 de duymuştum 6-8. Haftaları arasında duyulur çoğunlukla. Acaba doktor gördüde dinletmek mi istemedi. Bazı doktorlar ilk zamanlarda dinletmek istemez. Usg görüntüsü var mı 8. Haftaya dair?
Gul2808 Febrarss bnde 8 haftalık oldum 6.haftada kalp atışı gördük ama daha da dinletmedi 7 haftalık gittim en son ultrasonda kalp atışını gösteriyor Herşeyini anlatıyor çok ilgili doktorum ama daha zararlı dupler ultrason diyor 🤷♀️
Febrarss zehranurr elimde görüntü var ama 8. Haftaya değil Salı günü kontrolum var bu sefer bakalım duyulacak mı
yigitegenin_annesi Febrarss sabret kuzum korkma ben çok geç hastahneye gititm 10haftalıkkrn ilk kez orda kalp atışını duydum bekle konrtol zmanaında git inş duyarsın kalp atışını
zehranurr Febrarss bebek gözüküyor mu yani görüntüde. Bebek varsa kalp atışıda var demektir. Bebek olup kalp atışı olmasa doktor kürtaj derdi zaten. Büyük ihtimalle dinletmek istemiyor doktorunuz.
373437 Febrarss 6 .haftada duyuluyor ama bazen ultrason a göre bir hafa geriden yada ileriden gidebiliyor .o yüzden bır daha ki hafta duyarsın inşallah 🙏 üzülme
Meleekk Febrarss ben 6. Haftamda duydum canım riskin de varsa çok ayakta durma uzan çoğunlukla benim de lekelenme lerim oluyordu doktor riskin vardır dedi progestan verdi onu kullandım iyiyiz şu an çok şükür 4. Ayımızdayız Allah yardımcınız olsun sağlıklı hamilelik nasip etsin Rabbim hepimize 🤗🥰endişelenmene gerek yok dikkat et kendine bırak işler kalsın bebişin herşeyden daha önemli 🥰👼
yigitegenin_annesi Febrarss ama net bi şekilde duyman için 10 12haftaları bekle o zmn kesin duyarsın bebek daha yeni gelişiyor küçücük bazıları geç duyabiliyor
SusamTanecigi Febrarss şimdi duyulur ama dinletmek istemiyorlar yada cihazı ile alakalı olabilir isterseniz değiştirin doktorunuzu