Kızlar 39.haftadayım randevu bulamıyorum çam ve sakura da en yakın yarına buldum ama jinekoloji diyor gebe demiyor biraz uzak hastane bana boşuna mı gitmiş olurum almaz mı sizce ne yapmalıyım ? Daha çatı muayenesi olmadım hiç nts çekmediler çok gerginim ilgisizlikten Hastane değişmek zorunda kaldım şuan ama randevu yok çıldırıcam 🥲