Hayris90 Benimde bir anda suyum boşaldı ne sancim vardı ne acilmam oldu . Suni alarak normal doğum yaptırdı doktorum . İlk 24 saat suyun azalması sonucu bebeğe risk teşkil etmiyor . Benim doktorum bekletmisti beni düzenli acilmalarim olduktan sonra da normal doğum gerçekleşti . İsterseniz bı görüşün kimi doktora sezeryan daha kolay geliyor ondan direk sezeryan demiş olabilir.