Glsnisa14 MinikKoala41 maalesef bazı sodalar da sodyum oranı yüksek araştırdım Beypazarı biraz daha iyi
Denizcyc Ben gaviscon double action kullanıyorum reçetesiz satılıyor. Ben de doktora gidememiştim doktor kuzenime sormuştum. Daha sonra kendi doktoruma da sordum kullanmaya devam edebileceğimi söyledi. Yani bende sorun olmadı ama tabi doktora danışmadan kullanın diyemem.
sinembst Canım doktorum rennie duo ve gaviscon kullanabileceğimi söylemişti. Günde 8 ölçeğe kadar kullanılabiliyormuş, mideden emilmediği için de bebeğe hiçbir zararı olmuyormuş. Doğal yollarla baş edebiliyorsan etmeye çalış ben edemediğimden ilaca başvurdum