Merhaba sevgili anneler 13 haftalık bebeğim detaylı olarak bakıldı ense kalınlığı varmış 3.5 dendi 3 farklı doktora gittim 3 de bu civarlarda farklı ölçtü en yüksek 4.6 dedi bir doktor. Amnio sıvısı alalım diyorlar bu ayın sonuna gün verdi. ense kalınlığı olupta düzalan hiçbirşey çıkmayan varmı nasıl bir süreç korkuyorumda çok.