Minik_kalplim_ Kızlar neden oluyor bilmiyorum yokmu çözümü ya 😒 nasıl şişmiş yani yukarı kadar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Selviinurr Minik_kalplim_ geçmiş olsun öncelikle çok mu ayakta kaldınız acaba bide son zamanlarinizsa olabiliyor soğuk buz yada suya sokun ayaklarınızı geçiriyor
Dilek0809 Minik_kalplim_ sıcaklardan oluyor benim de bileklerim çok şiş ayaklarım genel olarak ödemli çareyi soğuk suda aradım ama hasta oldum kaç gün nefesim falan kesildi burnum tıkandı suya sokacaksanız da bence çok soğuk olmasın
Minikannebsr Minik_kalplim_ hemen tuzu azalt tatlım çok ayakta durma ayaklarını yüksekte tutmaya çalış. Soğuk suda iyi gelecek. Geçen hafta yolculuk yaptık fil ayağı gibi olmuştu benimkilerde son haftalarda çok normal
Minik_kalplim_ Selviinurr aslında daha çok var 30.haftama girdim kndimide yormadım bugün ödem bnce 🤦🏻♀️
Kararsizinsan Minik_kalplim_ benimde cok sis 27. Haftandayi. Hic bir terlik olmuyor 40 numara anca, normalde ayagim 36.. bilekteki kemigim gorunmuyor resmen cok fena oldu
Kararsizinsan Minikannebsr cok sagol canim denicem 😊 insallah iyi gelir ya bu saatten sonra daha da sismez umarim