Kızlar muaneye de doktoruma sormayı unuttum. 7+3 deyiz tüp bebek. 8. Günde öğrendim. 12-13. Günden beri göğüs ucundan tuzlu-hafif acı bir su geliyor (eşim demişti) Daha önce prolaktin değeri yüksek çıkmıştı doktor süt gelen o sıvı demişti. Yine mi aynı durumdur acaba ? Bu durumu yaşayan var mı? Süt ise bu kadar erken haftalarda gelmesi normal mi?