Yarın hastaneye gidicem kontrol için içim içimi yiyo çok stres yapiyorum acaba bişey varmı bişey olduysa kalp atışı yoksa diye çok korkuyorum doktor odasina girene kadar çok dua ediyorum okuyorum ama böyle heyecandan kalbim duracak mis gibi oluyor sizdede öylemi ?