TugceRain Sizde de doğum yaklaştıkça bi korku oluştu mu? Nasıl olucak, sağlıklı mı, ne zaman doğucak vs gibi stres yaşıyor musunuz? 37. Haftadayım. Yoğun olarak kafamı kurcalıyor. Kendimi gergin hissediyorum. :/
Bbcln2913 TugceRain İyi Allahtan yanlız değilmişim ne gecem var gündüzüm yatıp kalkıp bunu düşünüyorum hakkımızda hayırlısı Allah kolay doğumlar nasip etsin sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Duygu17 Ben de 38 deyim sürekli aman su mu geldi aman bu sancı mı diye diye diken üstündeyim o süreçi sütüm gelicek mi falan siye düşünmeden edemiyorum çok normal 😂