Nasılsınız nasıl gidiyor hamilelikler. Ben yürüyüş yapmaya çalışıyorum diş hassasiyetim ve baldirima sürekli giren kramplar dışında çok bir sikayetim yok çok şükür gerçi kabızlığım da yok değil ve ayakta kaldım mi bel ağrım😀 nst ye henüz girmedim siz girdiniz mi ?? Haİrliklar bitti mi daha bebek arabasını alamadık çok kararsızım haydi hamisler toplaşın konusalimmmm☺️