Loresima00 Merhaba kozlar 12. Haftamda rizedeyim ikili tarama yaptırmam gerekiyor doc. Beril hanım mora plazada klinik açmış ona gitmeyi düşünüyorum ama ikili tarama yapıyormu bilmiyorum bilgisi olan var mı
Allahneverdiysee Loresima00 Loresima00 evet canım yapıyor .Önce ense kalınlığına bakıyor gerek duyarsa 2li test istiyor
Loresima00 Evet gerçekten çok ilgili bi doktor insanın içine siniyor gittiğinde yalnız bilginiz varmı son haftalrda falan nts ye kendi kliniğindemi şardamı baktırıyor ben daha erken haftalarda olduğum için bilmiyorum her hafta. Gitmek gerekiyormu bir de
likapalar1 ÖZel muayananemi yoksa şar hospıtal damı suan bende rizedeyim rte ünide ikili taramamı yaptırdım . 13 haftadayın bende
Loresima00 Evet öyle biraz pahalı aklıma takılan şey şu son haftalarda sıklaştıkça muaneler hele son ay herhafta gitmek gerekirse her gidişte 400 mü vermek gerekiyo ben daha detayları konuşamadım