Sevtugm kuzum 4. Haftamdan beri kullanıyorum 19+2 yim öyle bir durum kesinlikle olmadı gelen beyaz olur sıvı yada ilaçla beraber sen doktoruna söyle yada direk git bi muayane etsin geçmiş olsun… ama normal alarak leke geliyo başından beri bende de o şekil ama ilaçla alakalı değil ilaç gelmesin diye kullanılıyor zaten