Nilaylks Merhaba anneler, bebeğim bir aylık oldu uzun giydiriyorum banyodan Sonra iki kat giydiriyor annem sizce de çok sıcak olmuyor mu sanki bunalıyor gün geliyor bana instagramda da denk geliyorum kısa kollu zıbınla yatıran var siz nasıl giydiriyorsunuz ya da daha önce yeni doğmuş bebeklerinizi bu aylarda nasıl giydirdiniz fikir verir misiniz lütfen
Esraali Nilaylks trk kat yeterli isilik olur biz evde yanıyoruz ama onlar yinede üşür bi atlet bi zıbın yeter
Medilifegun Nilaylks gecen yaz dogum yaptım ilk dogdugu gün hariç hep kısa kollu zibinla durdu bebegim üstelik evde 24 saat klima calistirdik maalesef insanlarda yenidogan bebek üşür mantığı var ama unuttukları şey şuan yaz mevsimindeyiz pisiriyorlar bebekleri böyle
esmerrmm Nilaylks ben eskiden hep sey duyardim sen ne giyorsan ona bir kat daha giydir diye ornek sen kazak giyorsan bebise bi kazak usunede hirka gibi . Yani nekadar dogru bilmiyorum ama soylemek istedim 😊
Biranne2meyve Nilaylks benim kızıma 1 kat fazla giydireyim ağlamaktan helak olurdu sevmiyor daralıyor bence bebekleri çok sıkmamak lazım nasıl alıştırırsan öyle gider 2 yaşında ve hiç hastalandığını bilmem çok şükür uzun kollu zıbın hiç kullanmadım doğunun kışında bide
Nilaylks Esraali evet evim fazla güneş almadığı halde felaket sıcak ben şortla pişerken annem yelek falan giydiriyor büyük diye bir şey demedim bu zamana kadar ama uyumakta falan çok zorluk çekiyor daha önce de gaz için yaZdım ama artık gazdan değil sıcaktan uyumadığını düşünüyorum
Nilaylks Medilifegun evet sanki kat kat giyinince uykuya dalamıyor gibi geliyor bana zor uyuyor sıkılıyor gibi teşekkür ederim 😊
baby_mama 18 günlük bebeğim, kısa kollu çıtçıtlı giydiriyorum, üstüne de müslin örtü atıyorum, bide ayağına çorap. İlk zamanlar uzun kol uzun paça giydirdim ama koltuk altları boynu kızardı hep pişik olacak gibiydi.
Nilaylks baby_mama benim bebeğim de öyle ve uykuya dalmıyor sürekli rahatsız oluyor ağlıyor hep gazı var falan diyoruz annemle ama artık üstünden sıkıldığı geliyor aklıma
Nilaylks esmerrmm teşekkür ederim cevabınız için annem yelek falan giydiriyor bana bunalıyor gibi geliyor açıkçası
aaysegulll Nilaylks eve ufak bir termometre alıp oda sıcaklığını kontrol ederek giydirirseniz rahat edersiniz. Xiaomi Mia aldım ben ufacık ama insnılmaz hassas tavsiye ederim. temmuz sıcağında 2 kat fazla tabi ki, ensesi ve ayaklarından kontrol edin üşüyüp üşümediğini.
Nilaylks Biranne2meyve benim bebeğimde üstünü çıkardığımız da çok rahat ama giydirirken de ortalığı yıkıyor sakinleştirene kadar baya zaman geçiyor
Beyzan Nilaylks benim bebeğim 1 haftalık oldu şu an üstte kolsuz zıbın altında uzun alt var üstüne de muslin örtüyorum. Bence gayet iyi oluyor sıcak de iyi değil soğuk da
Nilaylks Beyzan nerede yaşıyorsunuz acaba biz Trabzon’da yaşıyoruz evim de fazla güneş almıyor ama yine de baya sıcak ve çok rahatsız olduğunu düşünüyorum bende biraz ince giydirmeyi deneyim en iyisi bakalım rahat edecek mi
esmerrmm Nilaylks bu havada cok sicak bnce ya biz atlet bile zor giyoruz nemden ustumuze yapisiyor 😅 istersen doktoruna yada saglik ocagina gidince ordaki hemsireye sorabilirsin icin rahat etsin
milena11 Nilaylks bebekler sıcak sevmez. Ama Yenidoğan vücut ısısını koruyamaz o yüzden mesela altına zıbın üzerine ince bir tulum giydirmeniz yeterli olur. Kesinlikle bu havada yelek falan giydirmeyin. Bebek terler teri üzerinde soğur zatüre olur Allah korusun. Battanşyeye falan gerek yok uyurken de bir müslin at yeter
PrensesAnnesiii31 Nilaylks ben Hatay da yaşıyorum bebeğim 20 günlük ilk iki gün uzun giydirdim şu an sıfır kollu zıbın giydiriyorum sadece onda bile terliyor ayağına çorap eline eldiven yetiyor biz bile yaniyoruz duramıyoruz onlar ne yapsın
Nilaylks PrensesAnnesiii31 doğru Hatay çok daha sıcaktır biz de Trabzon’da yaşıyoruz buranın da nemi var felaket ediyor insanı
Nilaylks esmerrmm yarın doktor kontrolümüz var bir de ona sorarım ama bugün bir deneyeceğim daha ince giydirip rahat ederse demek ki bunalıyormuş derim ☺️