Bana da tam tersi söyleniyor. 29 haftayı geride bıraktık 7 kg aldım zayıf hamile kaldığım için herkes ne güzel hiç kilo almadın doğumdan sonra hemen eskiye dönersin diyor. Daha iki ay var alırım belki dediğimde de yok almazsın olurrsa ödemin olur ya da bebek alır diyorlar:) göreciiiz☺️