atlasinannesii Kızlar yeni doğum yaptım bebeğin kontrolleri var da randevusuz olmuyor randevu alıcam da şimdi ben kendi adına mı alayım yoksa bebeğin adına mı bilmiyorum 182 hattı da malum düşmüyor e mhrs den haalledebilir mıyım
Alyabebekk atlasinannesii devlet hastanesine mi gideceksiniz? 182 zor düşüyo mhrs den alabilirsiniz evet. Bebeğinizin adına alıcaksınız. Özel hastaneyse ztn direkt hastaneyi arayıp alıyosunuz randevuyu.
Omerhatice atlasinannesii canim bebeğin kimliğide olsa gecmiyor Mesela kendimden ornek vereyim Kimliğini falan hemen çıkarttık. Ama ne zaman gitsek yada randevu için hastaneyi arasam bebek hatice yüce diye kayıt alınıyor yani benim adımla Kimliği var diye belirtiyorum tamam onuda giriş yapalım ama seslenirken falan odadan bebek hatice diye sesleniyorlar bilginiz olsun dediler..
Asdf1233 Sanırım bebeğin kimliği yoksa kendi adınıza alabiliyorsunuz çünkü ben bebeğimi götürdüğümde kimliği olmayan bebeklerin kayıtlarını annelerinin kimlikleriyle yapıyorlardı