Kızlar hamile oldum olalı nedense bazen aniden gelen bir başıma ağrı gözlerim kararıyor dışardaki sesi duyamıyorum direk düşecek gibi oluyorum önceden başıma geliyordu beynimde kis var benim acaba ondan kaynaklimi yoksa tansiyonummu düşüyor acaba ayran felan içiyorum sonra yavaş yavaş kendime geliyorum ama o an çok kötü oluyorum belki aynı durumu yaşayan vardir