Zeyzeykr 16 haftalık hamileyim yanıyorum resmen terleme yok, hararet yok sadece elim ayağım belim heryerim cayır cayır yanıyo soğuk duşa girince rahatlıyorum sadece..2. Trimester da böyle olması normalmi sizce???
depsizoo Zeyzeykr 1. Trimester hastalık şeyi üşütür vsvs 2. De yanmaya başlarsın 3 te Allah yardımcın olsun 😂 ben duramıyorum heryerden kovadan boşalır gibi ter akıyo bide doğumdan sonradı var onda napcaksak 🙄hiç düşünmek bile istemiyorum
Zeyzeykr depsizoo üçüncü ayda daha kötü oluyomuş yanar kavrulursun diyolar allahtan benim üçüncü trimester aralığa denk geliyo ✌️
Zeyzeykr depsizoo ama senin son aylar yaza denk gelmiş allah yardımcın olsun 🙏annelik zor imiş annemi şimdi daha iyi anlıyorum 😪