[silindi] benim de çatı muayenesi olduğum gün baya kanamam oldu doktorum normal benim muayenemden kaynaklı dedi, sonra biraz daha leke leke devam etti o gün çok ağrım oldu ertesi gün geçti ama arada adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor belim ağrıyor acaba geliyor mu diyorum ama gelen giden yok 😁 ben de merak ediyorum o kanamada nişanım geldi mi diye ama öyle anlatıldığı gibi yoğun kıvamlı bi akıntı görmedim kanamada.. sonuç olarak bekliyorum bakalım ne zaman gelecek oğluşum.. yapmadığım kalmadı günlerdir, ama keyfi yerinde herhalde 😁