anneyim_33 Bu haftalara yakın olanlar sizin gebelik nasıl geçiyor ağrınız fln oluyor mu benim kasığımda acı oluyor genelde nasıl bişey anlamıyor da ayağa kalkarken alt tarafımda acı oluyor sürekli sizinde oluyormu
Gulsah60 anneyim_33 bizde 27+2 yiz benimde biraz yürüyeyim kasıklarım ağrıyor doktorum normal dedi bi sıkıntı yokmuş 🤷♀️ Ama ben her an doğacak gibi hissediyorum😂
Hlyarsln anneyim_33 bnde yarın gırecem 27 haftam a ve ayaklarımın altı acıyr ustune basamıyrm bırde hafiften bel agrım var naısl gecer fıkrnz var mı acaba?
minikprensimmm123 anneyim_33 Yarın 27 haftalık olacam bende de arada kasık ağrısı oluyor ama bende baştan beri dir bel ağrısı var bazen geçiyor bazen geliyor şimdi yine bir kaç haftadır var
Aliasafmom Bizde 28+5 olduk cok sükür. İlk zaman daha cok agrım vardı suanda arada bir oluyor ama bu haftalarda artık yalancı doğum sancıları yasayabileceğimi söyledi doktorum o yüzden hazırlıklıyım şimdiden her türlü agrı ve sancıya 🥲
anneyim_33 Aliasafmom 28+4 um bende yalancı sancı mi 🤔 ayy ilk olunca bişey bilmiyoruz yasiycaz ogrencez artik
anneyim_33 Hlyarsln hiç bı fikrim yok kuzum ya benimde ilk gebeliğim bende hiç bel.agrisi olmadı ayakta çok durursam öyle oluyor oda hemen geçiyor ama ayaklarımın altı benimde öyle üstüne basmıyorum ayaklarımı duvara yaslarim dik tutarım kan sürekli aşağı akıyor ya kan geri gelsin diye havaya kaldırıyorum yani ayaklarımı biraz
minikprensimmm123 Hlyarsln Seninle aynıyız canım bende yarın 27 haftalık olacam bende de var bel ağrısı
Hlyarsln anneyim_33 bnde oyle yapıyrm ama pek faydasını gördüğüm söylenemez doktorum u aradım tansiyonuna baktır mutlaka dedı ödem oluşmaya başlamş olabılır dedı zaten salı gunu muayem var bakalm
Aliasafmom @anneyim_33 Evet doguma hazırladıgı için braxton hicks kasılmaları deniliyor hatta bende oldu bir kaç kez kasılma 23.haftada progestan verdi erken dogum olmaması için bakalım bunlar nasıl bir kasılma yasayıp görücez 🙃
minikprensimmm123 Hlyarsln Doktorum gerek yok dedi canım senin sağlığın da bebek de çok iyi dedi zaten her ay rutin lan tahlili şekere felan bakıyor
Zezeeeyyldrm 27+2 den selamlar kuyruk sokumu ağrısı Mide yanması dışında iyiyz şükür. Kaç kiko oldunuz