suleirez Yanii bilemiyorum Melinda sadece güzel kızım demekse pek de şeyi yok gibi geliyor bana . Ve kökeni yabancı, isim her dilden olabilirmiş ama yeter ki dilimize yabancı gelmesin denmiştir . Yabancı isimlere ısınamıyorum . 🤷🏻♀️ İnci daha zarif, değerli ve parlak bir boncuk, ayrıca kökeni de Türkçe . İçinize sindiyse neden olmasın ama dilimizde yabancı isimleri pek yakıştıramıyorum (Farsca-Arapça-Türkçe) bunlar bizim dilimize ters gelmiyor . Yine de sizin kararınız tabii ki ama ben pek ısınamadım .