Momandbabyy Merhaba kızlar. 36+2 deyim. Daha önce de baskı ve ağrım oluyordu bebek kanalda olduğu için. Ama bugün arttı sanki. Az ıkınsam çıkacak gibi hissediyorum. Ama ne suyum ne de nişanım geldi. Var mı bu durumu yaşayanlar.
buiyimi Momandbabyy bende 36+3 üm. Kanalda olduğunu doktor mu söyledi acaba çatı muayenesi oldunuz mu
leyla_ok Momandbabyy 35+4 haftalığız ilk kez oluyor.Bu gün bebeğin kafası mı poposu mu bilmiyorum ama sağ göğüs bölgemin tam altında ve değiştirmedi pozisyonunu bazen bir açıyor anlatamam.Toplanma bu mu oluyor acaba.Sizin bebiş kanalda ise zaten doğumunuz her an başlayabilir fakat belli başlı şeyler olmadığı sürece beklemek gerekiyor diye biliyorum.
depsizoo Momandbabyy 35+2 deyim ağrılar heryerden giriyo oturunca kalçama kramp giriyo heçbişi anlamsdım ben bundan
BelisinAnnesi Momandbabyy 37+0 haftalığım tam bende çişimi yaparken korkuyorum. İkinci gebeliğim benim ıkınsam gelcek gbi oluyor hayırlısı bakalım benimde daha nişanım suyum falan gelmedi .
Momandbabyy buiyimi İsteye bağlı sezaryen olacam. O yüzden çatı muayenesi olmadım. Geçen hafta ultrasonda bakarken bebeğin başı çok aşağıda kanala girmiş dedi. Bi an önce doğurmak istiyorum artık🙏🥰
Momandbabyy leyla_ok Toplanmayı zaten anlayabiliyorsunuz böyle karnınız çok sert oluyor ve belinize vuran hafif adet sancısı gibi bişey oluyor. Bi kaç saniye sonra da geçiyor hemen. Evet beklemedeyiz biz de sağlıkla gelsin tüm bekleyen anne adaylarının bebişleri.🥰🙏
Momandbabyy depsizoo o haftalarda artık normal diyor tüm doktorlar. Daha erken haftalarda olsaydı sıkıntı olurdu zaten🥰
Momandbabyy Elif0661 35. Haftada 2500 kiloydu sizce az değil mi? Çünkü 34 te de o civardaydı yine. Pek bişey almamış dedi doktor. Korktum biraz açıkçası.😔
Elif0661 Momandbabyy doktorum az demedi bundan sonra dogsada sıkıntı yok dedi 2500 kiloya ulaştık dedi.
Zeliiiss Momandbabyy Bende 35. Haftadayim geçen haftadan beri vajinada baskı çok vardı. Hala var. Bugün belim çok ağrıyor akıntım çok fazla var bacaklarıma vuruyor ağrı bebek çok toparlaniyor doğum mu basladi acaba diye korkuyorum
Momandbabyy Zeliiiss Doktorunuzu bi arayın ne olur ne olmaz. İhmale gelmez çünkü. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.🙏
Momandbabyy Elif0661 Evet bana da öyle demişti. Doğarsa bu saatten sonra bi sıkıntı olmaz kilosu gayet normal demişti.