Kvsraykt luan 25+6 yım yaklaşık 2 3 haftadır az suyum. Normalin alt sınırında denildi. Ama dışarı bı sıvo akışı yok. Rahmin sol tarafındaki damarlarda daralma var denildi araştırma da. Kendi doktorum da plesentada kalınlaşma var dedi. Hareketlerini tansiyonumu takip ediyorum sürekli