MomsMR Kizlar merhaba, hayirlisiyla bir oglumuz olacak. Ben cok klasik olmayan ve kulaga hos gelen bir isim koymak istiyorum. “Azur” ismi fonetik olarak bana guzel geldi ve soyadimiza da cok uyumlu, sizce nasil?
Dilekcnkn MomsMR Yani ben pek beğenmedim klasik isimleri daha çok beğeniyorum açıkcası 😊 Tabi sizin içinize sindiyse olur
mommasBoys MomsMR soyadınız nedir peki ? İsim benimde kulağıma pek hoş gelmedi ama zevkinize kalmış belki bi isim daha gelebilir yanına
MomsMR @Dilekcnkn klasik olmasini istemedigim icin farkli isim dusunuyorum ama bu kararsizlikla sonunda Ali Omer gibi bi isim de koyabilirim😅 (ikizler burcu olmak🙈)