Elif0606 ilk serklajim acil olmuştu detaylı da rahim ağzı 10 mm ölçülünce ertesi gün acil dikiş atıldı sürekli yattım sadece lavaboya kalktım yemeği tepsiyle yattığım yerden yedim son zamanlara doğru masaya kalkmaya başladım 35 haftada nst de az sancı çıkınca alındı dikiş 37+3 de benim ateşim çıkıp bebeğin nabzı yükselince suni sancı ile doğum yaptım. Bu hamileligim başından beri kolay gidiyordu ( bulanti haricinde ) rahim ağzı kisalmayinca doktorum bekleyelim belki gerek kalmaz dedi ben yine de iş yapmıyordum genelde oturmaya çalışıyordum ama çocukla olmuyordu 19 haftaya geldiğimde şiddetli ağrı ve kusmaya acile gittim apandisit olmuşum o da rahim ağzını zorlamış 25 mm olmuştu narkoz alışmışken serklaji da yaptılar 4 gün hastanede kaldım çıktıktan 2 gün sonra kasilmalarim başladı bebek kanala inmiş dikiş tutuyordu bebeği 5 gün de o zaman yattım hastanede çok şükür durdu sancilarim ama evde sürekli yattım hiç kalkmadım eve hasta yatağı getirdiler ayaklarım da yukarıda dün doktora gittim bebek bir nebze olsun yukarı çıkmış ama her an gelebilir tabi artık yatmami istemediler 2 saatte 1 5 dk yürümeye çalışıyorum ama sürekli yattığım için bacaklarım taşımıyor beni çok zorlanıyorum. Bu süre zarfında anneme geldik oğluma ev halkı bakıyor çok zor bir durum oldu bizim için ama beni bu kadar zorlayan apandisit o yüzden dedim farklı durumlar diye ama merak edersin diye açıkladım dün doktor bana bundan sonra tekrar düşünürsen 12 haftanda kisalma olmadan serklaj olursun ve de daha sağlıklı yatağa bağlı kalmadan hamilelik geçirirsin dedi bu durum kaynaklı 2 hafta da bir takip dediler şuan 24+3 olduk inşallah bakalım 35 haftalara kadar dayanabiliriz. Birde oğlum 37 haftaya kadar geldiği için bu bebeğimin de bekleyecegini düşündüğünü söyledi zaten serklaj atıldıktan sonra servikal uzunluğa çok dikkat edilmezmis çünkü dikiş bayağı sağlam tutuyor hiç korkma dedi. Sen benden bebeğinin bakımını nasıl yapabilirim cevabı istedin ama dediğim gibi benim durum farklı oldu biraz o yüzden inşallah seni aydinlatabilecek bir arkadaş yazar umarım 😊