Sevdakaya 36. Haftamdayım bugün çok yoruldum akşama doğru belimin sol tarafına ağrı girdi inanılmaz derecede saatlerdir defam ediyor. İlk bebeğim doğum belirtisi olabilir mi ?
ZeynepSadicolu Sevdakaya olabilir benim ilk doğumumda belime vurmuştu Bende çok temizlik yapmıştım ondan ağrım oldu sanmıştım gece suyum gelince hastaneye gittmiştik
ZeynepSadicolu Sevdakaya akıntı çok normal bu haftalarda yoğun oluyor zaten bende 36haftalık hamileyim umarım iyisinizdir