busrahnm-95 Kızlarrr kaşlarımı hamile kalmadan önce tüy sarartıcıyla açardım. Baya gecti zaman karardılar yine gebelikte kullanılıyor mu bilgisi olan?
LawyerEce busrahnm-95 Hamilelikte 3 ay hiç kullanılmamalı diye söylüyor doktorlar . Ayrıca gebelik boyunca tüy sarartıcı kremler, tüy dökücüler kimyasal içerdiği için kullanılmamalı .