Kızlar selam ben bir şey sormak istiyorum 7 Haziran’da bebeğimin kalbi durmuş ve kürtaj oldum ve 7 hazirandan beri kanamam var ped kullanacak derecede. 15. Gününde doktora tekrar gittim ve rahim temiz parça kalmamış dedi fakat kanamam geçmedi. Bu şekilde kürtaj olup kanaması uzun süren var mı ?